Bejelentés

Komádi Horgászportál Ne csak álmodj a halakról!

Ingyenes Angol online nyelvtanfolyam kezdőknek és újrakezdőknek. Ráadásul most megkapod ajándékba A Hatékony Angol Tanulás Titkai tanulmányom.

Barátok a Halakért Sporthorgász Egyesület.

Információk a Barátok a Halakért SHE. tagjainak

Barátok a Halakért Sporthorgász Egyesület

Alapítás éve: 2005

Az egyesület elnöke: Gulyás Szabolcs

Az egyesület rövid története: Néhányan évekig azon ábrándoztunk, hogy milyen jó lenne egy olyan tavon horgászni ahol a betelepített halakat mindig mindenki visszahelyezné éltető elemébe.
Sokat beszéltünk a dologról, azt, hogy hogyan azt jól tudtuk, de azt, hogy hol lehetne nem.
Mígnem egyikünk agyából kipattant az isteni szikra, ott volt előttünk a régi szennyvíztelep régi ülepítő tava amit szépen helyreállítottak, hal mindig volt benne, úgy gondoltuk ez pont nekünk való!
Állásfoglalást kértünk a Komádi Polgármesteri Hivataltól, hogy használatba adnák-e nekünk a tavat.
Pozitív reagálásukra 2004 év végén megalakítottuk a Barátok a Halakért Sporthorgász egyesületet 16 fővel, tagjaink vállalták, hogy mindig minden körülmények között visszahelyezik az általuk kifogott halakat(kivéve a tájidegen fajokat).
Jelenleg tagjaink száma 24:)!
Rendbe raktuk a környezetet hidakat építettünk és elkezdtük telepíteni a tavat hallal amennyire a tagdíjból futotta.
Már az első évben kiderült, hogy nagyszerű ötlet, nyugodtan nevezhetnénk a Magyarország X-ik "csodájának"(mi nem hallottunk, hogy lenne másik ilyen egyesületi tó) aminek nagy örömömre magam is részese lehetek.
Egész évben jól lehetett fogni, nem úgy mint a "lerabolt" élővizeken és más tavakon. Ahogy teltek az évek egyre jobb fogási eredmények születtek egy-egy alkalommal amikor kimentünk pecázni. A tavalyi évben már Békés-megye élversenyzői is szívesen látogattak el családias jellegű horgászversenyeinkre.
Nagy vonalakban ennyi a sztori, ha valakik ilyesmiben gondolkodnak és módjukban áll megvalósítani a "horgászálmot" írjon nyugodtan a kuruzslo@citromail.hu címre szívesen átadom eddigi tapasztalatainkat.

Ingyenes honlapkészítő
Profi, üzleti honlapkészítő
Hirdetés   10
Végre értem amit angolul mondanak nekem, és megértik amit mondok.